Då är man rik på saker.

Jag kan juh bara säga att jag är fullkomligt FÖRVÅNAD över hur mycket jag fick. Jag har juh redan fått en egen hund, så egentligen ville jag inte ha något mer. Men fan här skickar dom på mig allt möjligt! Jag blir självklart JÄTTE glad.Men jag fick fantastiskt fina saker :) Här kommer några:


CONVERSE<3     Platt/lock tång           Byxor                Polotröja



Linne                        Stickad tröja      Jaktkängor         Något slags Shampoo hundbajspåsar xP



Hundboll                    hundgodis           Hundfilt                      hundleksak               Täcke


Armband
Orkar inte ladda upp fler xP
 
   Men den bästa var du Wilda<3 Kan inte vara lyckligare!

Nu är julen över och jag har en underbar hund och nya fina saker. Tack<3

Babbababba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0