Dagarna innan julafton

Idag vaknade jag av att min hund kissade i min säng, känns bra... Kiss i sängen! A i alla fall så fick jag lov att byta lakan såklart och det visade sig att det hade kommit på täcket med, så det var bara att bädda om hela sängen. Sen somnade jag om och sov en timme ungefär. Känns skönt att kunna sova ut nu på lovet, vart så lite sömn på Ökna ;). Jag tycker det är väldigt kul att jag valde att börja på Ökna, kunde inte bli bättre. Skolan passar mig perfa!
Jag har slagit in dom sista jul-klapparna idag också, blev några stycken o.O. Vad mycket pengar det går åt på julen egentligen... Man skulle juh kunna resa för dom pengarna. Men julen är speciell så man vill ju inte missa den. Det mysigaste som finns innan julen enligt mig är julklappsinslagningarna, fint papper, glitter, fina paket (som man med sina egna ögon valt ut), glögg och pepparkakor! Och dagen innan den stora dagen, julgranen ska upp och pyntas, man lyssnar på mysig julmusik. Det är så varmt under julen, men då menar jag inte ute utan inne. Alla färger, fina dukar, gardiner som fylls med rött och grönt. Så otroligt mysigt! OCH SNÖN<3 äntligen säger jag bara. Det har varit flera jular utan snö, det accepteras inte!
Jag har köpt Wildas julklapp nu, en liten boll som man lägger godis i :) söt ju... Här kommer en bild på henne:

Wilda


Babbababba

Kommentarer
Postat av: Malin Sabel

Heej!

Jag kommer absolut kolla in här på din blogg :D<3

2009-12-22 @ 16:22:11
Postat av: Mathilda Lindholm

Åh vad härligt! :D ska försöka få den intressantare ;D <3

2009-12-22 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0