Dagen före den "stora" dagen?!

Nu är det dagen innan julafton och det känns som om jag inte hunnit göra någonting! Mitt rum känns inte fördig städat, vardagsrummet glänser inte som det brukar göra och köket har man bara dragit igenom för att det ska se hyffsat bra ut :/... Känns inte bra alls. + att jag måste åka och köpa halm och hö till kaninerna så dom inte fryser ihjäl, vore juh förskräckligt! Så det måste man hinna med. Idag vaknade jag i alla fall inte av att det var kiss i sängen :) Hon låg så snällt och tittade på mig med sina isblå ögon. Underbart att vakna till! Så jag gick upp (lite halvt segt kanske, såg på Wilda att hon ville att jag skulle rappa mig :P) och gjorde frukost... tänkte att jag skulle gå in och hälla ett glas vatten på bror min men han hade låst dörren denna natt... (gick in igår och hällde vatten på honom, kanske därför han låste?). Så jag åt frukost själv eftersom han är så tråkig... eller jag hade ju Wilda som satt och drägglade... Mys?! Jag har i alla fall pyntat lite i mitt rum, eller gardiner och en jultomte. Haha mycket... men det känns inte som om jag vill pynta iår... Men nu ska jag kila och hjälpa pappa ses :)
Babbababba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0