Det finns viktiga prioriteringar...

Jag fick ett "ryck" och helt plötsligt var jag påväg mot Ica för att köpa hårfärg, lite spontant (och det brukar absolut inte jag vara). Kan vara lite kul att får vara spontan någon gång sådär :) Det kändes som om det var dags att färga bort lite av min utväxt... Sen vill man ju vara lite fin till Julafton och nyår. Men jag kommer nog färga det en gång till innan nyår + att jag faktiskt har tänkt att gå till frissan och färga Rött underhår (och lite i luggen) (!) dä ni! Jag hoppas det blir av för jag tror det skulle vara riktigt snyggt! Men jag vill göra det hos frissan så hon kan få det att flyta in lite i mitt blonda hår, jag kan färga blont själv men jag är inte så erfaren om rött. Så det känns säkrast. Jag använde mig av "Swarschkopf" (FÄRGNING ej blekning). Men jag kan rekomendera "Blonde" den har jag färgat med förut och den funkar prima. men jag tyckte denna färgning jag använde nu tog 1plats... Den var mjukare i färgen :) Prova den! (den har typ "frukter" på framsidan xP).

färg

 

Babbababba


Kommentarer
Postat av: Malin Sabel

coolt med rött :D<3

2009-12-23 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0