Detta kallar jag bloggdesign

Nu är jag klar med renoveringen av denna blogg :) Blev väldigt nöjd! Mycket hjälp fick jag av min bästa vän Amanda Löwenborg! Men Headern och "pyntet" är ju jag som gjort (stolt!)... Kommer säkert inte alltid ha samma design men det är ju en bra början tycker jag. Ni får gärna kommentera den, positivt och negativt. Kanske komma med förslag till nästa? A i alla fall, nu sitter jag här och klockan är 00.58... Vet inte vad jag ska göra här näst... Måste ut och rasta Wilda en snabbis bara :) men jag är inte trött, inte ett dugg... Kan bero på att jag sov till 11.00 idag? nja... inte är jag en nattuggla (a'). Klicka på bilden så kommer du till Amandas blogg (värd att läsa!)
Amanda

Babbababba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0