Djurvård här kommer jag

Oh Yes, då kom man in på sitt första val: DJURVÅRD! Känns otroligt bra. Man bara längtade efter det där brevet som skulle resa så långt, stackars... Nu är det här och det står att lilla jag ska gå djurvård efter jul ;D Fy fanken vad nice! Har längtat så mycket till detta, nu börjar allvaret, nu börjar det man suktade efter när man började på Ökna :) Kan inte bli bättre, bra betyg, kom in på djurvård + att det är jul! Allt är städat och jag mår så jävla bra. Det är en underbar känsla! Imorgon lär jag nog inte skriva. På morgonen (tradition) så åker vi till Farmor och Farfar och äter julfrukost och öppnar paket. Sen drar vi till Mormor och Lars och är där hela kvällen. Julmat och MASSOR med klappar ;D. Måste med min kanin Spike till veterinären med... Hans tänder är väldigt långa nu, sug... aja måste göras :) han är juh min bebis<3


Börjar med en bild på min ödla Rimtim för att gratta mig själv för jag har varit så duktig och kommit in på Djurvård!

Sen............ GOD JUL!
Ha det bäst i jul alla söta<3'
Babbababba

Kommentarer
Postat av: emma

YEAH! Julafton :D

Mormor och Morfar kommer till oss sen :)

Hoppas du får en bra dag bästa kussin :D

kramar från mig :D<3

2009-12-24 @ 00:58:37
URL: http://iwantmypurseback.blogg.se/
Postat av: Malin Sabel

Heej!

Kommer bli askul efter jul :) längtar till nya klassen nu :P vi kommer gå i samma! :D hare bra<3

2009-12-27 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0