Främmande

Jag måste tillägga att jag är otroligt trött idag, vet inte om jag sov dåligt... I alla fall så vaknade jag med Amanda vid min sida (alltid lika mysigt!) men hon åkte vid 11.00 (alltid lika tråkigt!) men sånt är livet. Jag tänkte att det kanske var mindre folk på stan så jag åkte med Anna och Denice. Men snål och tråkig som jag är så hittade jag inget, som vanligt. Så jag gav upp "IGEN" och åkte hem. Hemma var det fullfart med att göra fint och laga mat, Pappas släkt kommer! Dvs Familjen Karlsson och Pettersson. Ska bli lite kul att dom kommer hit, det är inte ofta vi ses. Jag fixade mig och nu sitter jag här, i viktors rum, med ishockey på tv och två grabbar i sängen :) snacka om mysmys... Imorgon är det TANDSTÄLLNINGS-time. Eller jag vet inte om det är imorgon men jag tror det eftersom dom tog avtryck förra gången :O vill inte! Men nu måste jag hjälpa till i köket, kanske hacka sallad?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0