Imagine...

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt... Känns helt overkligt. Varför? Varför blev det såhär. Jag trodde det skulle bli bra men tydligen hade jag fel. Det känns konstigt att du kanske inte kommer vara här längre, jag vill juh inte mista dig. Men det du gjorde var fel och * förtjänar bättre. Det är inte du som ska tycka synd om dig själv utan gör något åt saken istället. Mitt humör är lite hur som hellst, växlar... Känns helt underbart ena sekunden men när jag tänker på detta så mår jag bara dåligt. * behöver dig och det vet du, så varför gör du såhär? Du borde tänka innan du gör saker.
Förlåt "läsare" men jag vet inte vad jag ska göra...

I will always love you.
Eller?
Var det inte så du sa?

I'm yours.
tydligen inte.

Det vackraste.
Jag trodde det.

För kärlekens skull.
Glömm.

Babbababba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0