Mat, mat och ännu mera mat...

Har nyss kommit hem från Mormor och nu känns det som om man ska sprängas av all mat. Förrätt, varmrätt och efterrätt + lite annat skojs som följer med på fatet. Men det var mysigt även fast jag fick lov att bära runt på Wilda hela tiden då hon inte kunde vara tyst, hon blev bara tyst när jag tog henne i famnen :) Myshund säger jag bara.<3 Nu sitter jag här hemma och tänkte kanske titta på en film eller så, vet bara inte vilken film jag ska se...
Men jag kan rekomendera dessa:

* Holiday
* Sagan om ringen (alla!!)
* Ace Ventura (alla!!)
* Zombieland (lite ironisk...)
* Beck (alla!!)
*...och så kom polly
* Twilight+New moon
* Män som hatar kvinnor+Flickan som lekte med elden
* This is England
* Zohan
* Tenacious D
* Transformers
* Blood diamond
* En dag i livet
* Stekta gröna tomater
* Scary movie ( XD )
* Dirty Dancing
* Baby mama
* Step up
* Take the lead
* Pirates of the caribbean
* Edward scissorhands
* Johnny mad dog
Och många fler som faller mig i smaken :D
Säg till ifall ni vill få reda på fler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0