Bloggen ska återuppstå!

Oj jag har inte varit här inne på evigheter!? Inte för att jag tror någon har suktat efter ett inlägg, haha. Men jag tänkte börja skriva här inne igen. Ska fixa till bloggen så den blir "allvarlig". Men vill ändå inte bli ett BloggDjur som skriver varje dag... det kommer jag inte hinna, men jag ska göra så gott jag kan :) Fotoblogg, kanske? mhm... Ja vi får se vad lilla jag hittar på för kul här inne. Hoppas ni kommer läsa den för annars är det ingen idé... Men här ska det fixas! Just det, jag har ju faktiskt skaffat mig en ny hund på sistone :) Wilda<3 Renrasig Drever som Tigge var. Hennes Pappa är Sveriges mest meriterade Drever och hennes pappas bror är VÄRLDENS mest meriterade Drever, snacka om status till henne ;) just nu är hon 15 veckor, vi har haft henne i 5. Bilder kommer på henne senare.
Babbababba






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0