REAREAREA

Det finns inget värre än att trängas i en lång och svettig kö! Jag var nere på stan med Bror och Anna för att jag skulle lämna tillbaka 2 plagg. Och jädrans vad jobbit det var... Aldrig mer! Ska jag lämna tillbaka något så ska det vara alldeles för stort eller för litet. Aja, jag tänkte se om jag kunde hitta någon på REAn men nej, jag orkade inte trängas med alla shoppgalna människor :P Så tillslut gav vi oss och åkte hem :) skönt de... Nu sitter jag här med Wilda och hon tuggar på sin leksak som hon fick av Maja i julklapp, känns bra att hon tuggar på den och inte på mig ^^ hehe. Just fan, jag får nog tandställning på Måndag :o Vill inte, men behöver... Är skit skrajj, hatar tandläkare. Deras stora ansikten bara rycker och sliter i munnen :( man har nästan inge skinn kvar i ansiktet när man varit hos tandläkaren... Aja jag hoppas jag inte ser ut som ett betånghus i alla fall! Man får juh vara glad att man får fina tänder sen :) HEMSKT.




Kommentarer
Postat av: julia

^åhj jag vet hur det känns... :(



frågestund på min blogg.

kika in och ställ en fråga :)

love <3

2009-12-26 @ 16:14:35
URL: http://juliawennstig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :D

ingen fara det gör inte alls ont när dom sätter dit tandställningen, det är efteråt som det spänner men inte så farligt :)

Lycka till<3

2009-12-27 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0