Tänder...

Idag var jag hos tandläkaren och det gick super :) Får min tandställning v8 istället... Känns juh bättre, då hinner man förbereda sig. Det gick ganska fort då det inte var så mycket som skulle göras. Så kl. 9.00 så var jag klar :o "Jaha vad ska man göra nu då?", men jag och mamma bestämmde oss för att ta en liten fika :). Sen gick vi på stan och köpte lite kläder och jag HITTADE faktiskt lite ;D. Kl. 13.15 skulle vi med Spike (min kanin) till veterinären för att klippa hans tänder (gör det var 5e vecka). Gick super där med, ska köpa en slip på Claus Ohlsson (stav?!) så jag kan göra det hemma själv. Sen åkte jag till Julia Uppa där vi skulle fika men det blev ett café! Haha men gulligt. Nu åkte vi nyss hem till mig och vi väntar på att Johanna Bjarnevi ska komma :) GosGos i ******. <3


Kommentarer
Postat av: Malin Sabel

Måste man till veterinären med kaninerna? :) om det inte är något fel med dom menar jag? <3

2009-12-29 @ 22:46:29
Postat av: Anonym

Ne det tror jag inte :P jag går juh till veterinären för att han har långa tänder så dom måste klippas :) men är det inge fel så behöver du inte gå :)<3

2009-12-30 @ 14:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0