Green

Jag måste få tala om hur underbart jag tycker det är med vår! Finns det något bättre än att ta en lång 5 km prommis i solen? Jag skulle verkligen vilja ha Wilda här nu för jag går varje dag minst 1 timme. Det finns otroligt fina vägar här med, fina ängar, hjortar att titta på, den fina sjön, och mycket mer som man skulle kunna tänka sig att ha hemma också. Jag skulle sååå vilja bo på landet, allvarligt... Jag ÄLSKAR min skola! Skulle kunna tänka mig att bo här föralltid. Inte för att jag älskar att plugga, för det är det verkligen inte, utan för just denna miljö som jag får vara i. Det är som en dröm för mig! Underbara människor med. När jag har råd och är äldre så SKA jag ha mig en egen liten gård som jag kan arbeta på. För det är verkligen det jag vill göra... Visst jag kan ju ha ett jobb utanför, för jag ska ju inte ha kor (eller kanske...). Jag vill bara vakna till allt lantligt ^^.

I helgen HOPPAS jag verkligen att jag får sätta igång med kaninutegårdarna, tänk vad härligt om dom kunde gå på bete utan att jag är beroeende av att ta in och ut dom hela tiden, utan att dom kan sköta sig själva. Det lättar ju så mycket! Jag har redan planerat hur det ska vara och se ut så jag behöver bara hjälp utav min snickare till bror. Om han nu är så snäll att han kan hjälpa sin lilla syster med detta, vilket jag hoppas starkt på eftersom jag inte är så bra på att snickra (aldrig varit). Men det ska bli fantastiskt roligt. Kanske Johanna tillochmed hjälper mig, det brukar hon vilja göra :) PUSS

Nu ska jag snart sluta så jag ska passa på att skriva klart detta :) Jag ska försöka komma in lite oftare men ni vet ju hur det kommer sluta i alla fall. Ni får ha det bäst!

Jag funderar på att göra denna till en tavla och sätta upp i mitt rum, vad sägs? Foto: JAG :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0