Kaninbur på G

HEJSAN bloggen :) Idag är det söndag och jag har haft en riktigt mysig helg. Igår började jag med min såkallade "Utekaninbur" som kommer göra så att kaninerna kan få hoppa ut och in utan att vi är beroeende av att ta in och ut dom hela tiden, de kan alltså sköta sig själva :) vilket underlättar både för mig och familjen. Den är inte klar... Saknas galler på vissa ställen + så ska jag bygga dörrar så jag kan komma in och hämta dom. Den blir faktiskt riktigt snygg och jag är nöjd. Den har gått på 600:- hittills så den är ju ganska dyr :/ Ska bygga en likadan till de andra kaninerna. Men detta blir nog asnice.

Här får ni en "tjuvtitt" på arbetet mitt!



Ha-ha? ganska fin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0