Läs på egen risk.

Detta var min värsta kväll på länge! Den började bra...

Jag, Viktor, August och Niklas skulle på "I love you philip morris" så vi tar bussen ner, och jaa vi ser att det regnar. Sedan kollar vi på filmen, men medan den spelas så får jag såklart ont i svanskotan (som vanligt) så jag tänkte inte så mycket på det. Sedan ska vi ta bussen hem, men tror ni inte att Viktor och Niklas får för sig att GÅ hem bara för att bussen inte kommer fören om 30 min?! Visst det är underbart med en lång prommenad men WTF i spöregn och i min tunna jacka? Så jag tänkte att jag tar bussen, men nej... Jag måste gå med dom för att Viktor vill inte att jag ska gå själv!! Jag blir sur och går framför dom hela tiden (så jag hör vad de snackar om) och jag bryr mig väl inte så mycket föruteom att jag går 3 meter framför i en 1cm tjock jacka och kan inte känna mina armar... SEN när vi ÄNTLIGEN har kommit hem så ligger min far i soffan och som vanligt latar sig med en påse ostbågar och ber mig ta ut Wilda på en prommenad!! "SERIÖST?! menar du det?? jag har nyss gått från stan, jag har 5 kg grus och vatten i mina skor, mitt smink är inte runt ögonen längre och min jacka går det fan att snurra ut lika mycket vatten ur som det är i badhuset!! menar du att jag ska ta ut henne? du kunde inte ha gjort det?" "Nej. ta ut henne..." Ja det är min hund men han kan aldrig vara snäll och kissa av henne, det tar honom 1 sekund + att han har regnjacka OCH paraply om han nu skulle vilja ha det.. Jag förstår inte, varför är män/killar korkade ibland??

PS: Vissa killar och deras JÄVLA åsikter!! Dom tror att dom är smarta men innanför pannbenet är det inte mer än vad pamela andersson kissar ut. Sådna borde få känna hur det känns... Allvarligt! och deras dumma, idiotiska kommentarer... Dessa killar kommer fan aldrig få tjej, är det en tjej så är det en stackars aborre, närmare mänskligheten kommer de inte för ingen vill ha de!

Sorry för dessa ord men jag blir sååååå fruktansvärd irriterad.



Kommentarer
Postat av: linnea!

GO MATHILDA, GO! ;)

2010-04-26 @ 14:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0