TAXI

Först var jag hos tandläkaren och fixa tandställningen, sen så när jag kommer till den "tillfälliga" busstatioen men tror ni inte att bussen tar den riktiga vägen?! så vi missar bussen (jag, linnea och stephanie + någon i 3an.) Så vi ringer till Länstrafiken och säger som det är, att den har tagit fel väg. Och då skickar de en taxi ;D så jävla nice. Men när vi kommer fram till Nyköping så säger han  "vem av er är den rika då?" (det kostade 1600:-!!!!)  vi bara " Va?" "detta ska ju länstrafiken betala!". "nej, jag har inte fått några nummer om det..." "detta måste jag kolla upp...". Så ringer han till någon som säger att det är länstrafiken som ska betala! PJUU... tänk om vi skulle behövt betala... shit! Men det var asnice att åka Taxi ;) har typ inte gjort det förut :P så det var en upplevelse :D

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0