Cry baby... (?)

Nu är jag hemma efter en lååång natt. Nyår blev mer än lyckat i mina ögon :). Jag tänkte slänga in ett inlägg lite fort för jag och min Mor ska kolla på Cry Baby med Johnny depp som absolut är en av dm bästa (SNYGGASTE) sådespelarna som finns (enligt mig). Wilda sitter och tittar på oss med en socka i munnen och tycker vi är otroligt tråkiga men det är juh ändå dagen efter nyår och man är ju inte så pigg ;) hehe... Jag slänger in bilderna från nyår imorgon, det har varit full fart här idag så jag har inte hunnit (sorry!!). Men kolla på Cry Baby har själv inte sätt den men den lär ju vara bra eftersom Depp spelar i den ;) Men som sagt jag skriver mer imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0