Kaah

Jag måste be om ursäkt att jag inte varit här inne. Känns bara som om jag absolut inte haft tid. Kanske ska skita i Bloggen överhuvudtaget? men det är ganska kul och komma in och skriva lite... Så jag vet inte. Den här veckan har i alla fall varit väldigt lång! Det kändes som om den aldrig skulle ta slut. Men det enda jag väntat på är ju och hämta min nya orm som jag gjorde igår (FREDAG) :D Kaah blev namnet :) Kön vet jag inte än men det ska jag kolla upp. Det har inte hänt så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Öm, min pappa fyller 45 imorgon, Grattis till honom<3. Så ne nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva o.O Hjärnsläpp... Men här kommer bilder på Kaah:


SÖT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0