Life will go on.

Igår kväll kollade jag på en jättebra "tjejfilm" (finns väl killar som gillar den med) men nu är det så att jag har glömt vad filmen heter och jag blir frustrerad! :o Den var Fantastico. Aja den var grymt bra och jag måste hitta den :) En låt i den filmen fastnade jag för: Life will go on. Skit fin<3 Idag blir det att åka till Gammelmormor och hämta ägg och fika, åka till Morbror och hämta en serie filmer;D, handla och sedan kanske jag åker till Hundkojan (hunddagis jag praktiserade på) och visa upp Wilda :) dom ville det. Sen när jag kommer hem så vet jag inte vad sm händer. Jag är fortfarande festsugen... har varit det ganska länge nu :/ aja hoppas det blir lite "Party-party"! Just det jag kom på att jag börjar inte fören 11e :D:D trodde jag började 7de... Men det hade ju varit konstigt :/ åka dit en torsdag sova en natt sen åka hem... Mhm... tur att det blev 11E. Hinner man festa lite ;).

Nu vet jag, det är DIG jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg! :)

2010-01-05 @ 19:42:00
URL: http://karlekmellantva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0