manamana

Kort och lite ironiskt måste jag säga att Wilda bajsat inne 2 ggr och båda dom gångerna har pappa min klivit i det XD haha... Lite kul men han är inte så glad nu o.O undra varför... jag kände bara för att berätta det :) KUL!
Jag tänkte kolla lite på ArmyWife nu men innan det så ska jag säga att jag får Linda såld nu (inom kort tid) och sen ska jag fixa om i Terrariumerna (berg vägg och barkunderlag). Mitt rum ska fixas och det är sååå spännande :D kommer bli super nöjd det vet jag! Har fått en jättebra idé på rummet :') Wiiih glad. öm kul... ha-ha (ironisk...) men i alla fall, nu vet ni det alla söta läsare :)

PS: har någon något FIIIIINT terrarium tillsalu? sen ska jag köpa orm, så har någon det med så SÄG TILL... ej vuxen tack gärna en unge...

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0