New me

Eftersom jag ligger här och är sjuk så passade jag på att titta på en Serie. Denna som jag tittar på nu heter ArmyWife och den är great! Bara hunnit med 5 avsnitt men mer skall det bli :). Medan jag ligger i min säng med tända ljus och äppelbitar så ringer det i min Mobil... Jag har absolut ingen aning vems nummer det är så jag svarar inte (hehe...) jag kollar upp det på Eniro, och det kommer sig vara någon Arne John Simon Granberg :o Vilken beundrare är detta? ARNE<3 haha ne men kusligt... Någon som känner denna mystiska man? (måste ju vara en man, annars skulle jag inte vilja leva ;)) ne men nu lämnar vi det :) Jag tänkte medan jag låg i min säng med kolla lite på Ellos, man kan alltid hitta någon roligt där inne. Jag hittade faktiskt bara 2 klädesplagg som var snygga. (brukar vara fler o.O).

Ett plagg som jag gärna skulle bära upp!


Just det, jag har värsta planerna med mitt rum :D det ska renoveras från topp till tå! Fan vad snyggt det kommer bli det är en sak som är säker! Mer får ni veta sen kära läsare ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0