Övrigt.

Förlåt för att det inte har kommit en inlägg på ett tag, men det har varit ont om tid.
Idag Lördag så var jag först med Bror och hämtade ägg hos gammelmormor som vi alltid gör. Varför vet jag inte för vi får alltid skäll för att vi är sena med att hämta dom. Sen åkte vi och handlade. Känns skönt att få tillbringa lite tid med honom. Det är inte ofta man får göra det. men när man väl får så är det underbart :). Nu har vi kollat lite på Tv och tagit hand om min lilla vovsing. Viktor ligger nu i sin säng och spelar Xbox360. Riktigt kul, men jag kollar hellre på då jag är helt värdelös på spel o.O. Tänkte att jag snart ska gå ut till mina kaniner och byta vatten och så ska de få lite lördagsgodis! (Morötter, pellets och såklart hö) :D sötnosar.
Jag har fått en idé om att köpa en Råttsnok (orm)! Helt förälskad i den sortens orm. Men då ska jag sälja Linda (min leopardgecko) sen flytta in Rimtim och Speedy (mina andra 2 leopardgeckos) i hennes terarium som står på golvet, stort och bra :). Sen om jag skaffar en orm så ska den få rimtims och Speedys terarium. Om det inte ingår ett terarium med ormen. Men jag ska fan skaffa en :D (säger jag i alla fall. Mamma vill med och viktor bryr sig inte så mycket så det är nog pappa jag ska intala ;)) Spännande!!
Nu tänkte jag kila ut, som väntar nog då jag brukar gå ut kl. 20.00 :P hehe men ha det så bra alla små söta läsare! Jag ska förbättra mig med att lägga in lite oftare! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0