Party-party?!

Somnade vid 02.30 igår med Johanna på en sönderriven madrass nedanför(så sönderriven var den inte när jag tänker efter). Det var ganska mysigt att somna till låten " det vackraste" om jag ska vara ärlig. Känns riktigt bra idag, sov inte alls förlänge heller. 10.14 gick vi upp, åt skinksmörgås och nu sitter jag här och Johanna kollar på Harry Potter / halvblodsprinsen.
Idag ringde dom från Internatet på skolan och sa att jag antagligen kommer få hundplats snart :) yipppI! Äntligen säger jag bara... Känns härligt att få veta att man får ha med sig gullungen snart :')<3
Nu börjar batteriet i datorn ta slut så jag ska väl spara detta inlägg och joina Johanna och Harry potter.
Seyá


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0