Simple man.

Jag kommer få 1000:- att leva för i månaden o.O visst det kanske är mycket men jag har 10 kaniner (en som behöver gå till veterinären var 4de vecka, hö+halm, mat, tillbehör) + en hund som ska ha mat och försäkring m.m. Kommer gå under!! Men min mor sa att jag får extra eftersom jag betalar allt själv :P jag behöver ju faktiskt kläder och få roa mig lite. Men det känns ändå bra att få ha ett anTal pengar. Man måste prioritera saker då, och det gillar jag! nice nice.
Idag var jag och min Far och köpte nytt hundgodis :) Fick en hel påse för 10kr o.O wow. Det kallar jag billigt! Sen åkte vi till Tunapark för vi skulle köpa en prisent till min kusin Johan. Blev en träningsoverall (halva priset ;)) billigt billigt!
JAG VILL BLI 18!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0