Smutsigt=Rent

Nu har jag städat rummet. Känns riktigt härligt! Mitt rum kan man ju inte säga såg ut som ett "paradis" direkt. Mer som....... en 78år gammal husvagn som stått i skogen i 47 år..(okej kanske lite överdrivet). Men i alla fall, jag börjar skolan imorgon o.O jag har ett prov som jag inte har pluggat på... FY SKÄMS MATHILDA!! Inte INTE bra! Men jag får sätta mig ikväll med det (säger jag, men vi får väl se hur det blir med det). Men det går nog bra ^^. jag börjar en ny klass :D Djurvård/djurvård<3 Nu börjar det som man sökte till Ökna för! DjurDjur och ännu mer djur! WiiiiiiiiiiiiH.
Jag måste säga att Fields Of Gold är låten som jag lyssnar mest på nu. Jag vet inte hur det kommer sig men jag hörde den hemma hos mina kusiner, sen hittade jag den på mitt ÄLSKADE spotify, så nu är det den som sköter min vardag. MEN HUR ska jag klara mig utan Spotify en hel vecka o.O shit. Aja det får vi väl se...
Annars rullar livet på som vanligt. Men det känns som om jag vill på ett äventyr! ett riktigt äventyr! ååh jag är så sugen :D. Kanske festa någon dag? har inte riktigt med saken att göra men i alla fall ^^ haha nej nu ska jag gå för mamma tycker jag latar mig. Jag latar mig? jag har juh för tusan nyss städat hela mitt rum + alla 7 kaninburar och sen tagit hand om Wilda. Hon ska fan inte klaga. Och nu måste jag tvätta kläder till Ökna med :( Fan vad allt ska ta tid då. Jag vill bara ta det lungt sista dan, sen ska mamma börja mublera om i vardagsrummet?! vad är detta för stil egentligen?!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0