yeah, really... im gooooood

Okej, idag (13maj) har jag inte gjort ett skvatt på dagen... Men senare på kvällen blev det fart

Jag började med att blir SUPER-DUPER-sugen på glass (det brukar jag aldrig bli!!) så jag tvingar min bror att skjusa mig en sväng :) Men jag tänkte när vi ändå är på väg kan vi ju stanna till i Skogstorp och köpa spån och hundgodis, men såklart så var det stängt... Så vi åker-------> MOT LIDL (stavas det så? inte fan vet jag...) där köper vi 3 PAKET glass :D mums tänker jag! När vi kommer hem tar vi en var, den var gooood. Och eftersom vi inte har något kök så åkte vi och köpte varsin pizza. Och efter 1/4 då dör jag... Men jag tar mig in till badrummet för att ta ett bad och när jag ligger där såå får jag såååå dåligt samvete för att jag ätit EN glass och lite pizza... Det har aldrig hänt :O Så jag tvättar håret, rakar benen<3 och går upp, byter om, kopplar Wilda och helt plötsligt är jag utanför dörren och springer!! Fy tusan vilken härlig känsla :) Jag springer och jag springer och jag springer. 8KM blev det tillslut, och ja stanna inte en enda gång :D

Jag ÄR bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0