And we'll try again!

Som en seg regnbågsfisk kommer jag in på denna lilla (har icke några läsare) bloggen och försöker igen! Jag har, sedan det senaste inlägget, gjort allt för mycket. Nytt år har firats, från 2010--->2011, julafton, något som jag inte nämner men som är stort för mig, insett att jag aldrig klarat mig utan mina vänner vid min sida, blivit kär..., förlorat 25 kg, lekt dr phill och mycket mer som inte just för tillfället kommer upp i mitt huvud som nu är katastrofalt överfylld. Kanske skulle den behöva en rensning eller varför inte ominstaleras? Nåja, detta får ta den tiden den behöver. Tillbaka till bloggandet... Jag kan inte räkna upp allt som hänt under året 2010 men en sak är säker. Jag hade inte mått som jag gör nu utan mina underbara vänner. Så tack.

Jaja, så vad händer 2011? Jo det som bör nämnas först är att jag faktiskt blir 18 bast!! Det menas med: KROGEN, ansvar(yeye), PartyParty, SPRIT i stora mängder, räkningar... m.m! Kanon va? Då blire dunder party! Lokal, DJ, dans, sprit och underbara vänner! Detta sker 24 Maj. Så var berädd.
En annan sak som händer 2011 är att jag och min bästavän dvs, Amanda, ska resa. Nu tänker ni säkert "Vart faaassiiken då?" Då svarar vi: "ingen jävla aning :)" SURPRISE! Så ska det vara tycker vi. Nu får vi se om vi båda har pengar och tid men det ska väl inte vara ett hinder heller. Kanske paris, kanske afrika, kanske spanien... vem vet. Party ska det vara i alla fall, för här ska vi inte till ett familje hotell med äckliga snorungar som klagar och bajsar på gatorna. Oj, där lät jag elak men det är sån jag är. Barn? - Nej tack!, Snygga killar? - Ja tack!. Ne nu får det vara nog med drömmar och tankar om varma länder, nu fortsätter jag!

Jag har haft min tandställning nu i 1½ år. Det betyder att snart ryker den, ohja snart är den GONE. Ville bara nämna det som ett + i kanten ;).
Ville också nämna att sex... Ha, lurade! Där trodde ni allt att ni skulle få höra något kul va? Ne så roligt har vi inte. Bad for you.

Ja, just faaiin, nu när jag blir 18 denna underbara sommar som jag hoppas blir av (just nu känns det meningslöst att ens tänka på sommaren... det är lix minst en halv meter snö ute. Fail.) Meeen, då får jag skaffa en tattoo! Äntligen äntligen äntligen :) Den skall bokas och göras. Nästan helt super säker på vad det blir. Men det får även bli en surprise, så håll koll! Då var det sagt...

Okej, något mer? Jag skulle nog kunna skriva ner, gud ver hur mycket, men tyvärr är det mesta saker som inte ska hamna i en blogg. Så ni får allt klara er! :)

Nu ska jag nog krypa ner för sista gången i min lilla säng, för imorgon åker min mor och jag och köper en ny säng! Förhoppningsvis en 120 eller varför inte en 180? "För att den inte får plats i ditt lilla rum Mathilda" just de ja... yeye, nog med detta!

Ha det grymt och liiiiite mer grymt!


Och så bjuder jag på en bild på mig själv också! Tack för den säger ni då :) Ja men var så goda. Mums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0