Somliga går faktiskt med trasiga skor...

Jag ska börja med att säga att det är torsdag och att jag lämnar Öknaskolan imorgon för helgen (och måndagen dock för jag är ledig "YAY"). Så passa på att umgås med mig nu, tihih.

Imorgon ska jag shoppa med min moder, hon har dock redan köpt två tröjor till mig (tack mamsen, snygga till och med!) men jag vill ha ett par jeans! Det är dags för ett par nya såg jag när jag kollade på mina otroligt snygga svarta jeans i helgen. Knappen håller på att lossna och de är uttvättade som bara den. Jag måste tillägga att ett par skor måste inhandlas! OMG, mina är helt slut... R.I.P. Men jag hatar att köpa vardagsskor, boooring! Jag hoppas jag hittar det jag söker i alla fall.

Åh jag kommer komma med en överraskning senare! Det är ju en överraskning så jag kan ju inte avslöja något än ;) hehe.

Jag saknar Amanda Löwenborg också! Puss på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0